امکان ثبت درخواست شهرسازی با اطلاعات وکیل مالک در سامانه قمیار

سامانه قمیار شهرداری قم با به‌روزرسانی‌های جدید، دسترسی به خدمات شهرسازی را برای وکلا و نمایندگان قانونی تسهیل کرد. به گفته‌ی سید محمود حاجی میر رحیمی، مسئول نظارت بر شهرسازی الکترونیک شهرداری قم، همکاری با سازمان فناوری اطلاعات شهرداری منجر به ارتقای سامانه شده و ارائه خدمات را روان‌تر کرده است.

حالا وکلای اشخاص حقیقی و حقوقی و نمایندگان شرکت‌ها می‌توانند با احراز هویت و ارائه مدارک وکالت، از طریق پنل شخصی خود در سامانه، درخواست‌های شهرسازی از قبیل صدور پروانه ساخت، استعلامات، گواهی عدم خلاف و پایان کار را ثبت و پیگیری نمایند. برای ثبت درخواست، اطلاعات دقیقی از وکالت‌نامه یا معرفی‌نامه، از جمله نوع، شماره و تاریخ آن، به همراه مشخصات کامل وکیل الزامی است.

این قابلیت جدید، به‌ویژه برای مواردی که مالک دسترسی به سامانه ندارد یا در دسترس نیست، بسیار مفید خواهد بود و گامی بلند در جهت دیجیتالی شدن خدمات شهرداری و تسریع در انجام امور اداری محسوب می‌شود. این نوآوری، نشان از تعهد شهرداری قم به ارائه خدمات شفاف و آسان به شهروندان دارد.

مجله خبری کانون خبری قم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا