سامانه قمیار شهرداری قم با بهروزرسانیهای جدید، دسترسی به خدمات شهرسازی را برای وکلا و نمایندگان قانونی تسهیل کرد. به گفتهی سید محمود حاجی میر رحیمی، مسئول نظارت بر شهرسازی الکترونیک شهرداری قم، همکاری با سازمان فناوری اطلاعات شهرداری منجر به ارتقای سامانه شده و ارائه خدمات را روانتر کرده است.
حالا وکلای اشخاص حقیقی و حقوقی و نمایندگان شرکتها میتوانند با احراز هویت و ارائه مدارک وکالت، از طریق پنل شخصی خود در سامانه، درخواستهای شهرسازی از قبیل صدور پروانه ساخت، استعلامات، گواهی عدم خلاف و پایان کار را ثبت و پیگیری نمایند. برای ثبت درخواست، اطلاعات دقیقی از وکالتنامه یا معرفینامه، از جمله نوع، شماره و تاریخ آن، به همراه مشخصات کامل وکیل الزامی است.
این قابلیت جدید، بهویژه برای مواردی که مالک دسترسی به سامانه ندارد یا در دسترس نیست، بسیار مفید خواهد بود و گامی بلند در جهت دیجیتالی شدن خدمات شهرداری و تسریع در انجام امور اداری محسوب میشود. این نوآوری، نشان از تعهد شهرداری قم به ارائه خدمات شفاف و آسان به شهروندان دارد.
بیشتر بخوانید
جریمه ۱۳۲ میلیاد ریالی قاچاقچی کالا در قم
ایجاد مناطق گردشگری ماندگاری مسافر در قم را افزایش میدهد
برگزاری آیین اختتامیه چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان در قم